måndag 11 februari 2013

Pluggande leder till sinnesförvirring!

Ja det kan man lungt säga.
Pluggar för fullt till ssk i Kalmar nu.
Har så himla mycket att ta in så jag vet inte vad jag gör i vissa fall eller glömmer saker.
Första veckan i skolan började kanon.....
Satte mig på fel tåg och var på väg mot Linköping när jag skulle till Kalmar...
Sen har det bara fortsatt.
Kom på mig själv med att gå och dansa till musiken jag lyssnade på när jag var på väg mot skolan, vilket resulterade i att många glada människor gick och smålog mot mig...Pinsamt när jag kom på mig själv.
Har även lyckats med att missa ta med mig bestick till min sallad jag inhandlade och resultatet blev att försöka äta en räksallad med en tesked.
Idag glömde jag plånboken hemma med mitt resekort i, vilket resulterade i att jag fick cykla hem i en jäkla fart och hämta plånboken för att sen starta bilen och köra med igenisade rutor ner till stationen för att hinna med tåget.....
Ja ni märker ju att jag inte redigt är i fullt medvetande i vad jag gör.
Och mer ska jag få in i huvudet.
Fattar inte redigt hur det ska gå till med att både förstå och kunna sätta det i sammanhang.
En klump i magen inför tentan som vi ska ha den 2:e mars.
Men har andra klarat det så hoppas jag att även jag ska lyckas.
Ja nu förstår ni kanske varför jag inte har tid att uppdatera längre då jag hela tiden måste plugga!

Inga kommentarer: