fredag 18 januari 2013

Fått lite rätsida på min kaotiska tillvaro

Idag ringde jag till Linköpings studievägledare eftersom jag inte fick tag i Norrköpings.
Pratade med henne om min placering och kallelse.
En redigt trevlig studievägledare måste jag säga att hon var.
Jag kommer att få ha kvar min placering på reserven även att jag inte kommer att medverka på uppropet.
Jag förklarade att jag kommer att infinna mig i Kalmar istället där mina chanser ser bättre ut.
Men hon tyckte inte att jag skulle ge upp hoppet om min chans att studera i Norrköping.
Jag kunde mycket väl ha goda chanser att komma in där.
En liten lättnad.
Så på måndag ska jag fara ner till Kalmar på upprop, både roligt och skrämmande på samma gång.
Jag ska kanske börja studera!
Shit nu fick jag en klump i magen igen.......

Inga kommentarer: