fredag 26 oktober 2012

Hinner inte med att uppdatera!

Nu för tiden så är våra liv rätt hektiska!
Jag har ju börjat jobba igen efter föräldraledigheten och har fått börja jobba 2-skift.
Ena veckan jobbar jag 7-16 och den andra 15.45-01.15.
Så med detta innebär det en hel del planering här hemma med barnen (hämta och lämna på dagis), mat, städ, tvätt osv. Så det är den enda anledningen till att denna blogg blivit lite undanskuffad.
Har även ett himla pusslande med våra fritidsaktiviteter också.
Jag har ju min ridning och mina Friskis pass och Robin har sitt styrketräningspass.
Olivia har även börjat på rytmisk lek men insåg att det inte var något för henne så det har hon nu slutat med.
Så jag ska även avsluta min favoritsysselsättning (Ridningen) då jag känner att jag inte hinner med att rida det jag betalar för och sen att jag missar alldeles för mycket med familjen.
Så våra dagar är väldigt strukturerade som ni kanske förstår.
Tyvärr hinner jag inte med att träffa så mycket folk nu och orken efter ett arbetspass har varit nere på noll men jag börjar vänja mig att jobba som jag gör nu och kan nu börja umgås med folk igen om det nu är till någons intresse.
Hoppas ni förstår hur vår vardag ser ut och inte tror att vi skiter i er utan att det har varit en stor omställning för vår familj med att jag gått från föräldraledighet till att börja arbeta heltid.

Nu blir det lite kaffe på detta och sen hämta barnen på dagis!

Inga kommentarer: