måndag 23 november 2009

Känner mig lite nere

Jag kan inte fatta varför......
Idag när jag vaknade så kände jag bara för att inte göra ett dugg.
Bara sitta inne och inte bry sig om omvärlden. Känner mig lite smått deprimerad men förstår inte varför. Jag har inget att vara deprimerad över. Fattar inget alls. Fick jag skulle jag bara låsa in mig i lägenheten och inte släppa in någon. Bara ligga i soffan hela dagen.
Men så är ju inte fallet att jag kan göra såhär.
Jag har ju lilla Olivia att tänka på!
I morse åkte vi upp till dagis för att hämta Affe som har fått tillbringa hela helgen på dagis igen (för andra gången). Fick även veta att vi ska på samtal med dagis om hur det går för Olivia där upp. Hoppas att man får höra fler roliga saker om henne. HAr bara hört positiva saker hittills.
Nu ska jag njuta av den sista tiden innan Olivia vaknar och jag måste börja laga mat åt oss. Idag står det pannkakor på matsedeln.

1 kommentar:

tina sa...

vet hur det känns, man kan känna sej nere fast man faktiskt har ett underbart liv, konstigt men sant.
kram på da