fredag 3 april 2009

Grattis mamma (mormor) på födelsedagen!

Idag fyller min mamma år!
Grattis på födelsedagen mamma!

Annars är allt som vanligt. Jag jobbar och sliter som jag alltid gör varje fredag, men det gör mig inget. Jag trivs så bra med det jag gör. Och idag har vi varit ute på en jättehärlig ridtur! Hade en redigt pigg häst idag som ville galoppera med mig, vilket jag inte har något mot.

Så nu sitter man här, nyduschad och fräsch innomhus.....i det här vackra vädret. Man borde ju skämmas, men vad ska man göra när man jobbar.
Imorgon så ska jag sitta ute och gotta mig. Robin skulle nog åka till Linköping med familjen. Jag känner inte redigt för att följa med så jag stannar hemma och får lite barnfritt. Kan vara skönt det också, med tanke på hur denna natten varit.

Fy, hon vägrade att sova. Skulle hoppa i sängen och bara jag dög.......Hon vaknade vid 21- ttiden igårkväll och vägrade somna om. Vi tog in henne i vårat sovrum och trodde att hon skulle somna om. Men icke, Hon ville leka och hoppa i sängen. Vad ska man göra när ett charmtroll sitter och flinar åt en......mamma och pappa smälter ju med en gång..
Men efter mycket bråk med henne och en trött mamma så tog pappa över och räddade mammas natt. Skulle nämligen upp och jobba.

Så nu sitter man som vanligt på jobbet och lever på Energidryck för att hålla sig vaken:)
Näe, så illa är det inte men det kunde det ha varit.

Ändring av morgondagen:
Kom ju på att jag behöver en vårjacka nu när det börjar bli lite varmare. Kan ju inte gå med min vinterjacka nu när det är 15-20 grader ute så jag får följa med upp till Linköping och inhandla en i morgon. Blir bara hem och byta om för att sedan bege oss mot Linköping.
Där försvann min barnlediga dag...hehe, men det gör inget. Älskar min tös så mycket så jag kan inte vara utan henne:)

Ska även handla lite på IKEA. Saker som vi behöver, men blir väll som vanligt att man blir för "snål" när man väl kommer upp och kommer bara hem med hälften. Som tur e så behöver vi inte så mycket........men så har det hetat förr också!

Inga kommentarer: